Skrivet av: Kieli | maj 9, 2010

Nytt jobb – check!

Målet jag satte upp när jag startade den här bloggen är nu uppnått. Imorgon börjar jag min andra vecka som konsult på PR-byrån Cohn Wolfe. Det känns hur kul som helst!

Har ännu inte bestämt mig riktigt för hur jag kommer göra med bloggen. Trots allt lade jag i praktiken mer eller mindre ner den redan för några månader sedan. Om jag bloggar vill jag kunna vara aktiv, med regelbundna postningar kring aktuella ämnen. Det har jag inte kunnat, och nu börjar en helt ny resa.

Vi får se vart det hela tar vägen.

Kommentera

Kategorier

